Truth to be told

Jag flyter fortfarande omkring på rosa moln som finns överallt omkring mig just nu. Nu kan jag äntligen börja koncentrera mig på dom andra sakerna som inte har känts lika viktiga förut innan kortet var fixat. Som jag sa idag, det kan verkligen inte vara nyttig för en person att vara så nervös inför sådanna här grejer som har just med körkortet att göra. Man går omkring under en sådan lång tid och är stressad över körkortet, och kan i princip inte tänka på så mkt annat. Och även om man kanske vill, så finns det alltid en undergrävd stress som finns där och irreterar. Men nu är det borta, nu känner jag verkligen att ngt tungt har släppts från mina axlar. Thank god!

Igår var farmor och farfar här och grattade mig, familjen var så underbart söta att dom hade ordnat med världens godaste mat och tårta och hela paketet, hur söta är dom inte på en skala?!

Och ja, till en annna viktig sak. Den första semlan för min del är avklarad! Och då tänker ni : NÄHEEE har du varit på stenmans igen?! Men ja, jag och sandra hann med en mysig stund innan jag skulle iväg och skriva upp, den kvinnan kan verkligen lugna ned mig!  Och ja, lite socker har aldrig skadat, haha!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0