Try the best to hide

Idag tog jag lite extra tid efter dansen och gick till bilskolan, för att egentligen ge alla ledig tider/eller den tid jag tar mig för att kunna plugga så mycker som möjligt. Emilia hängde på och var sällskap med mig, alltid mkt trevligare än att sitta själv med musiken i öronen och vara osocialast i världen. För att vara på den säkra sidan gick jag in och frågade christer och stefan lite saker utifall att jag hade missförstått vissa delar, och kanske bara haft en lucky shot när jag har gjort distanstesterna, lite långsökt kanske, men jag vill absolut vara säker än att vela fram och tillbaka om det är rätt eller fel. Jag kände mig verkligen dummast i världen ibland när jag frågade om saker, men när jag kom in sista gången sa dom - Nej, nu stänger vi, du får inte ställa någon mer fråga! hhaha, det är verkligen sköna människor på bilskolan! Well, det var ju antagligen eftersom jag verkligen frågade dom en hel del, men dom borde ju egentligen känna sig uppskattade eftersom dom kunde så mkt i jämförelse med mig, glänsa på när dom fick chansen menar jag! haha

Som sagt, Emilia hängde på idag men förra veckan hade jag sällskap med dessa söta damer, som jag för den delen inte har umgåtts med på en alltför lång tid, väldigt uppskattat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0