You can make it

Hela www helgen är förbi, och det har gått läskigt snabbt måste jag nog få säga!Sen är det nog troligtvis den kallaste www som jag har varit med om för den delen också, jag tycker mest att man sprang in och ut i affärer för att värma sig lite ( en extra lång stund på stenmans förstås), dels hade jag glömt allt som har med täckbrallor och liknande att göra och sen minusgraderna, nu är jag lite sugen på värmen som sommaren faktiskt ger oss.

Det har varit en riktigt bra helg, ett litet snäpp bättre än förra året måste jag nog säga, till en födel eller nackdel vet jag inte, men trevligt har jag haft. www är verkligen en helg då massvis med folk kommer hem, och därför är det extra roligt att se alla igen, överraskning vilka som finns inne på hotellet eller inte, ungefär.
På fredagen åt jag först tacobuffe med underbart härliga brudar, och uppskattade att det var gratis insläpp ändå till klockan elva, det tackar min plånka för!
På lördag gick allting alldeles på tok för fort, kvällen började bra och slutade dessutom lika bra. Det enda som jag tycker var synd var att allt folk man kände inte kunde komma in, att det kan bli så snabbt fullt kunde jag inte tro. Tur att jag kunde komma in så jag fick ta del av goheterna (: Bilder kommer senare, läger upp bilder någon dag från förra veckan då jag hade ett snabbt med mysigt samtal med dessa damer!





Kommentarer
Anna

Thanks hördu. hur är allt med dig, tog du dig in på hotellet under www? Hörde ryktesvägen att det var rätt proppat med folk

2009-02-10 @ 14:48:09
URL: http://norrlander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0