You hope more than you get

Idag på min körlekton höll jag mer eller mindre att bli påbackad. Jag skulle göra förbi ett litet garage där massor av bilar stod parkerade, och när jag var nästan förbi en svart bil backar den rakt ut mot mig i en himlades fart. Kan ni förstå paniken man fick när jag insåg hur litet space det var mellan oss och en sluttning på min sida, what if liksom jag skulle ramla ned och dö. Inte riktigt kanske, men säkert ett litet blåmärke iaf, ehee. Jag höll min vanliga gas (och ja, ni kanske tänker , men Jennifer då; det är du som borde ha mera uppsikt! but I did, Christer märkte inte ens att han backade, så moving on, haha ), och tur var det, annars hade vi nog blivit riktigt påbackade. Christer skrek rakt ut och undrade vad han höll på med och jag insåg att  hade tryckt på gasen i typ 70 för att vi skulle hinna förbi , TACK att du var lite mera klartänkt än jag Christer, annars lär jag ju fortfarande stått kvar på min plats och stirrat, haha.

Det är inte bara det, jag gillar Christer. Det har jag sagt förut men jag säger det igen, han kan man verkligen skämta med. Jag menar , let's face it , hur många säger egentligen till mig:
C - Det första jag kollar är om jag är på rätt bilskola, och det andra jag kollar är om jag har dragit igen gylfen!
VILKEN MAN!

Annars längtar jag tills imorgon då jag och Ida ska exprimentera på fotografisk bild.




Kommentarer
Andrea

HAHA Christer är bäst!

2009-02-10 @ 23:11:57
URL: http://andreeal.blogg.se/
Ida

Det gjorde jag med. Men lektionen är inställd!

2009-02-11 @ 13:05:41
URL: http://idaottosson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0