You look funny

Tillbaka från dansen, och jag hann inte stretcha särskilt mycket så mina ben känns som två enormt stora klumpar bara. Det kommer bli roligt att se hur ovig jag kommer vara imorgon på danslektion, jag ska låtsas riktigt hårt att det är bra, då blir det oftast bättre. Kallas lura din egen hjärna. Eller bara varit väldigt naiv, du bestämmer.

Jag följde med till André en sväng, trevligt att träffa honom även fast han var lite förkyld, stackarn. Och jag har kommit på hur sugen jag är på bio också för den delen, det var hur många månader som helst sedan jag kollade på bio. Varför ska alla filmer visas på onsdagar när vi har dans? Eller rättare sagt, varför prickade vi in helt fel dag när det handlar om att visa bra filmer i Vilhelmina? Parkeringen är alltid överfull när jag lämnar dansverket, för att dem flesta sitter inne och tittar på en bra film. Vad jag är? Nej, jag är bara svettig och trött vid det laget.



Kommentarer
Ida

Tack för den fina kommentaren <3

2009-02-18 @ 22:23:46
URL: http://idaottosson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0