You need to stop pretending baby

Idag var jag hos optikern och gjorde min linskoll, efter en ganska så bra väntan. Och undertiden som jag satt och väntade för att få komma in hittade jag en cosmopolitan, och det kändes inte som den vanligaste tidningen att hitta hos en optiker kanske. Inte för att jag brukar granska vad dom köper in för tidningar, eller brukar spendera oerhört mkt tid där som i ett andra hem, för det har jag redan - bilskolan. Men omslaget fångade lätt mitt intresse utan tvekan, Serena från gossip girl.

Hur snygg är inte hon på en skala? Uuuuuursnygg!
Inte för att jag vill veta hur piffad hon egentligen blir av alla stylister, men jag gillar att låtsas. Så jag tänker låtsas att hon är en ärlig person, som inte lägger ned alltför mkt tid på sitt utseende. Och bryr sig inte alls om idealet som styr världen, hon gör inte ingrepp för att ändra saker på hennes kropp, utan lever livet och är fasligt snygg utan några större hemligheter.
Men nu vet jag inte egentligen hur det ligger till, men att hon är snygg - det vet jag! Så nu låtsas alla en sekund för min skull och håller med mig, alltså - Serena som är ursnygg utan knep, bra! haha




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0