And everyone thought I was sober

Jag trodde att det skulle vara mycket härligare att åka skidor idag än vad det egentligen var. Jag tänkte inte särskilt mycket på att det snöade lite när jag for, så många delar av spåret var igentäppt av snön, och därav inget spår till mig förstås. Därför blev mitt varv tusen ggr jobbigare, men jag tkr fortfarande att det var värt särskilt när jag hann träffa grabbarna grus en sväng innan.

Jag hittade ett gammalt kort, som någon har tagit när jag jobbade på stenmans en sommar. Och det är ändå ngt jag kan längta tillbaka till ibland, lite smått iaf. Det var så roligt att ta hand om våningen själv, och spendera lite tid med bagarna och träffa massor av folk som åt mjukglass undertiden som jag sprang omkring som en idiot mellan disken och lunchen. Det var nog mest folket på stenmans som gjorde min visit så rolig, för dom bjöd på sig själv till tusen, sånt folk gillar jag!

Jag tycker kortet mest var roligt för att hon bakom mig inte alls verkar gilla att jag står och putar med rumpan, haha.


Kommentarer
sandra

åh vad söt du är på bilden :)

2009-01-25 @ 11:59:04
Pontus

den där bilden har jag tagit =)

2009-01-26 @ 12:17:48
Jennifer

Men att det var du, hade jag verkligen ingen aning om, trevligt! (:

det är nog därför jag är så glaaad! (: haha

2009-01-26 @ 18:10:38
URL: http://oxx.blogg.se/
Jennifer

tack gullunge!!<3

2009-01-26 @ 18:11:14
URL: http://oxx.blogg.se/
Pontus

jag har kvar den på mobilen faktisk.. du e ju så himla gullig på bilden jU =)

2009-01-26 @ 21:01:44
Pontus

Jag har kvar den på mobilen faktiskt.. du e ju så söt på bilden ju =)

2009-01-26 @ 21:05:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0