Can't waste time

Tänkte visa vad jag höll på med i torsdagskväll eftersom jag inte har lagt in bilderna förens nu. Evelina har varit hemma under lovet och vi sa att vi skulle försöka träffas någon gång och bara mysa tillsammans, men jag vet inte vad som hände, tiden bara flög förbi, för innan jag visste ordet av det så var lovet slut och jag och Evelina hade inte träffats en ända gång.

Men det fixade sig ändå, eftersom hon inte ska fara hem förens idag och sötaste tove frågade om jag ville hänga med och vara tillsammans med hon, evelina och ett par andra girls för att ta vara på tiden med Evelina innan hon for hem, och självklart tackade jag ja. Men det blev inte bara ett jätte härlig kväll, utan en hel natt med Tove. Jag har aldrig varit hos henne förut, men jag är riktigt glad att det gick, för vi fick massor av mysig tid tillsammans, vilken härlig människa hon är! <3 Jag hade verkligen trevligt med henne under alla timmar som snabbt försvann. Vi lagade vegetariskt som blev dundergott, och sedan var vi med tjejerna resten av kvällen och åt fruktsallad och pratade, pratade, pratade en bra bit inpå natten - Det var toppen ska ni veta! Som jag har saknat Evelina och hennes skratt och vad jag njöt av att vara i dem andras sällskap, perfekt torsdag helt enkelt!















Kommentarer
Merika

Middagen såg extremt god ut!

2009-01-10 @ 20:08:20
URL: http://emmamerika.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0