Extreme honey

Det är fredag. Det betyder alltså att vi har gått i skolan i tre dagar, och jag vet inte hur många som jag hört säga att dem är less. Men jag är ju en av dem, inte de att jag inte gillar att gå till skolan, för jag har längtat så efter att få träffa alla, men resten kan jag gott och väl slippa. Jag försover mig redan och är ständigt trött, men det är bara början, hoppas att jag kommer in i dygnsrytmen snart, annars kommer jag gå i taket, eller rättare sagt - dem jag ska umgås med, för att jag lär bli tokigt haha.

Vi har precis haft en mysig middag hemma i i huset, där min härliga släkt kom och hälsade på. Jag måste ju säga att jag älskade efterrätten mest, men det gör jag ju alltid för den delen, men det är verkligen toppen på moset, att sitta ner och mysa och äta gott, för att inte tala om alla härliga personligheter som är samlade runt bordet som man får ta del av, och alla härliga skratt, åh vad jag gillar min släkt! Eller ja, illa vore ju annars.

Så en skön rivstart på min helg, och imorgon - då ska jag banne ta mig ut i spåret! Så många helger som jag har tänkt den tanken men aldrig ställt mig på skidorna,men imorgon ska jag ut, även fast det är -30. Okej, det vet vi alla att jag inte skulle, men om jag skriver upp det här, måste jag ju helt enkelt se till att inte banga hahah.


Kommentarer
red sox

snart går du ur skolan och då kommer du få ångest istället!

2009-01-10 @ 15:15:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0