Honey, I'm home!

Idag vart det en sen middag, först klockan åtta hade jag fått allting i magen. Men det beror på att jag kände att jag verkligen behövde sitta på bilskolan och plugga pärmar. Jag har inte alls hunnit särskilt många och idag hade jag lite extra tid eftersom pappa jobbade över, och det blev ett perfekt tillfälle att ta vara på.

Imorgon ska jag upp riktigt tidigt för att vara i tid på bilskolan så att vi kan dra vidare till halkbanan. Jag känner att det här kommer bli en stressig vecka med sena middagar flera ggr i veckan, och det är mestadels körkortet som tar upp all tid. Men jag var lite spänd på att få veta vilka jag skulle få åka med och ikväll när jag var på bilskolan så träffade jag Jesper som berättade till min glädje att han skulle med imorgon, det blir toppen. Att få veta att jag ska få spendera dagen med först och främst någon jag känner och sedan att det är Jesper, kommer bli jätte kul - särskilt när Jesper är en sådan härlig kille!
Så nu har min lilla nervositet släppt och jag längtar mest tills imorgon då vi far, hoppas jag orkar upp bara, haha!



Kommentarer
Merika

haha, det är bara förnamnet att han är het.

Ja, men oftast dem som ser bra ut vet om det själva och deras attityd blir inte bra.

2009-01-12 @ 22:09:23
URL: http://emmamerika.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0