I'm not a perfect person

Dom andra i min familj skulle fara upp till Kjell och gratta honom men eftersom jag inte känner honom allt för väl och är lite smått stressad över redovisningen bestämde jag mig för att stanna hemma. Det är precis så det fungerar, jag har vetat om redovisningen hela lovet och tänkt att jag ändå bara ska renskriva, men så blir det aldrig, det blir alltid mera text och det tar alltid mera tid än vad det är beräknat. Så nu sitter jag och håller för fullt på med barnmisshandel och allt det som hör till. Men det är verkligen ett intressant ämne så det går rätt så bra, eftersom det är ngt jag vill veta mera om och se hur det fungera, kolla all läskig statistik och vårat förhör med BRIS. Dessutom är jag heller inte riktigt säker på att det kommer bli imorgon heller för den delen, men hursomhelst så är det inte alls smart av mig att sitta kvällen innan, men det har vi ju varit med om förut.

Jag har förövrigt kollat färdigt på ett av dem kungligaste julkalenderarna som finns. Julstrul med Staffan och Bengt som är inspelat från 1984. Det är gammalt, dom är roliga och alla bybor försöker sig prata som vi gör här uppe eftersom det faktiskt är inspelat i saxnäs och Dikanäs, hur tufft är inte det på en skala? haha. Det är precis lagomt när man vill skratta åt något fult men samtidigt roligt och lyssna till Thomas Tvivlarens sköna tankar och brillor. Och ja, se Eneröds sparkrace också, vilken man alltså! haha





Kommentarer
Ida

Jadu, hoppas jag får provsvaren snart!



Mendu, hur går det med bilderna från nyår? ;)

2009-01-06 @ 17:59:55
URL: http://idaottosson.blogg.se/
Ida

Jadu, jag håller med. Hoppas att jag får mina provsvar snart!



Men du, hur går det med bilderna från nyår? ;P

2009-01-06 @ 18:00:56
URL: http://idaottosson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0