Jump into the ground

Jag är hemma från en härlig vistelse i Lajksön som inkluderade chokladfondue och många skratt. Vi hann även träffa härliga vänner som Stina och anders, och hans vän Håkan fick vi lite smått på köpet, men ett positivt köp. Eftersom jag aldrig hinner träffa Viktoria särskilt ofta är det alltid lika hemskt att lämna henne, men eftersom jag fick sena nätter och en mysfaktor på hög nivå är det ngt jag kan ta, ett farväl i utbyte mot massor av mysigheter.
Förövirgt har jag lärt mig början på barnen i bullerbyn på orgel, det var tufft.


Kommentarer
Vicky

Tack för två väldigt mysiga dagar raring!

2009-01-04 @ 02:20:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0