Lost in great winter feeling

Igår när jag hade kommit ut i spåret ville jag belöna mig på ngt sätt så jag satte igång att baka muffins från min nya härliga bok, och jag smälte i lite choklad så dem blev mest bara ljusbruna och proppade dem med blåbär och hallon, riktigt goda faktiskt. Det passade perfekt när jag kollade på körslaget, och räckte gott och väl med någon bara eftersom dem var så stora. Önskade helst att jag hade haft cashew nötter men här sitter jag 3,5 utanför någon affär överhuvudtaget så jag har inte särskilt mkt val. Och körslaget vill jag bara kommentera med en enda sak; ERIK ÄR SNYGG!  som ungefär resten av Sveriges befolkning tycker typ, hahaha, det är de som kallas mainstream ehee.





Kommentarer
Merika

Varken någon av dem där två skulle inte sitta fel att ha. Haha.

2009-01-11 @ 23:21:53
URL: http://emmamerika.blogg.se/
Anonym

Jag kan verkligen inte tycka att erik är snygg längre, de har sina själ. Ids inte säga något för då förstör jag bara honom för dig med ;D

2009-01-12 @ 11:53:34
Jennifer

haha det är bra att du besparar mig det dåliga, då ska jag fortsätta att inbilla mig att han är bra:p tack iaf min anonyme vän! haha

2009-01-12 @ 21:36:19
URL: http://oxx.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0