Make me happy

Vem är överlycklig för att hon slipper fara till skolan imorgon?Jo, JENNIFER
Okej, kanske inte riktigt slipper egentligen, utan jag har helt enkelt tagit mig friheten att ta ledigt imorgon, och det känns toppen!
En extra ledig dag precis innan helgen bär till smakar bara fint i min mun. Jag tycker det känns otroligt skönt att få bara vara tillsammans med några som jag håller om, en bit härifrån. Samla lite krafter, och bara njuta. ( läs, plugga teori och göra slut på mina pengar ), det kan inte bli bättre!
Hoppas ni får en trevligt helg mina vänner, för det ska jag iaf se till att jag får! haha



Kommentarer
Anonym

ja 060 är fint

2009-01-30 @ 14:27:42
evelina

HALLÅÅ, NÄR TAR DU KÖRKORT EGENTLIGEN? lova att ta med mig på en ragg då!

2009-01-30 @ 19:48:17
URL: http://saraevelina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0