The clouds behind your face

Igår när jag var en sjukling på morgonen hade det tydligen ringt under morgonkvisten till mig men eftersom jag sover rätt så hårt när jag väl somnar märkte jag inte alls av det. Däremot när jag vaknade hade jag fått ett röstbrevlådemeddelande, och med trötta ögon och en hjärna som knappt börjat fungera så tidigt på morgonen, hör jag:

- Hej det här är ....... från socialtjänsten. Det handlar om det här fallet ........ och eftersom du inte svarade får du gärna ringa upp på det här numret ...... och prata med min assistent. bla bla blaaa

Snacka om att jag blev lite panikslagen. Nog för att jag vet säkert, haha, med mig att jag inte borde ha någon kontakt med socialtjänsten var det ju ändå lite smått roligt och konstigt att dom ringde till mig. Så när jag hade fikat frukost ringde jag upp dem och förklarade hur det låg till, och att jag inte ville komma och assistera som någon handledare vid ngt fall, haha.
Lite smårolig början på min dag iaf, tack socialtjänsten för eran hjälp!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0