The pursuance between you and me

Det känns lite deppigt att veta att jag sitter med läxa på en lördagkväll. Okej, egentligen är det därför att jag har sysselsatt mig med "viktigare" saker under dagen istället, som skidtävling, dricka te, sova lite och kollat på körslaget, haha. Så jag har bara mig själv att skylla när jag sitter här med engelskan som jag nu utan föraning fått till en historia om kärlek när jag började med ordet esteem.
Hursomhelst, hittade lite bilder som jag har glömt att lägga upp på två superfina saker som jag fick av två vänner.
Jag fick ungefär två veckors försenade presenter, men det funkar lika bra för mig ändå,. bättre sent än aldrig eller vad säger vi? haha.
Av sandra fick jag ett suuuper fint halsband och av både sofia och Sandra fick jag en bok, en jätte härlig bok som jag verkligen ville ha - A piece of cake av ingen mindre än Leila!
Åh, jag blev så glad över alltihopa, var verkligen ngt som jag uppskattade till tusen!
Tack mina söta vänner för att ni träffade mitt i prick!!





Kommentarer
Merika

Om det här ska vara till en tröst får du avgöra själv men du behöver inte känna dig ensam som sitter hemma på en lördagkväll och gör skolarbetet.

2009-01-18 @ 00:10:58
URL: http://emmamerika.blogg.se/
Merika

Inte jag heller men ibland kan det vara skönt att vara ensam hemma efter en jobbig skoldag.

2009-01-18 @ 14:14:29
URL: http://emmamerika.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0