I will be walking this street again

Jag har gått och blivit förkyld, så därför hade jag bara en halvdag idag och for upp efter lunch, rikigt skönt måste jag få säga. Alla dagar borde vara så, för man hinner inte bli för trött eller bli less på ngt vis,men sen vet jag med mig själv att jag inte alls skulle gilla att vara så få timmar med mina vänner, men nog om det, för det här var verkligen en engångsföretelse haha.

Var på sista teori lektionen idag, och kyyyla säger jag bara! Stefan drog igenom det snabbt så gick vi till garaget senare så att vi slapp stå ute och frysa, tackarrr. Det gick jätte fort, vi var färdig efter redan en timme, så det var rätt skönt att komma hem tidigare när det finns så mkt läxa runt omkring en som ska bli färdigt. Och jag måste verkligen ha tur, jag hamnar alltid i så bra grupper. Idag var det jätte trevliga människor som jag var med, särskilt var det jätte kul att se Johanna Andersson eftersom det var så länge sen jag träffade henne, hon och jag skulle göra ytterkollen tsm på slutet då hon fick panik då hon inte fick av vindrutetorkarna så hon satt mest och skrek, haha söt tjej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0