Wake up darling

Första dagen är avklarad, och en sen förövrigt. Vi rullade in på avfarten runt nio, eftersom det är onsdag, vilket betyder dans. Jag mår dåligt över hur mkt jag har hunnit glömma på en dans under ett lov, det är inte så fasligt lång tid men det räckte gott och väl för mig att glömma en del saker. Men efter att stått som ett fån en stund klarade det ut sig rätt bra, sen kom jag tillbaka on track. Det var ganska svårt att hitta inspiration till danserna ikväll känner jag, för min del alltså, men vi kom rätt så långt och det känns alltid lika skönt då man vet att det går framåt, det finns ett slut på allting, haha.
Usch vad jag kommer sakna onsdagarna med mina härliga tjejer!

Idag stod det fickparkering på schemat på körskolan, och det var riktigt skoj! Jag trodde att det skulle vara mkt krångligare än vad det egentligen var, men dem små knep som fanns överallt gjorde det smidigt och enkelt. Jag tkr det är så roligt att testa på nya saker, men jag måste ju säga att jag kände mig rätt så mkt i vägen när man skulle backa in på fickan. Det känns som att jag stannade av hela trafiken för att jag skulle göra min sak, men det är ju bara överdrivet, för det är ju så det är, dom väntar bara på mig en stund undertiden som jag viker in i fickan, men för mig kändes det som 10 minuter.


Kommentarer
£melie

Hahaha de roligaste med de här är att jag nyss varit på bilskolan då jag och min syster gick förbi en körlektionsbil (DU) som skulle fickparkera, och jag sa då till Eve "faaan vad nervös jag är för att börja, helst FICKPARKERA..som DENDÄR stackarn!". Haha sen såg jag ju att de var du ;) men du var ju jätteduktig!

2009-01-08 @ 18:58:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0