When everything looks like a miracle

I söndags, då fick jag då finbesök måste jag få berätta, Tove kom hit! ( :
Skidtävlingen som hölls i Järvsjöby var även på söndagen och eftersom Toves lillasyster skulle åka tog vi tillfället i akt och träffade varandra. Så hon kom hem till mig och vi spenderade, kanske inte alltför många, men mysiga timmar tillsammans.

Vi pratade om allt mellan himmel och jord, bakade faktiskt super goda muffins ( jag vet, igen. Men man kan aldrig få för mkt muffins i vardagen,haha. ) och hade allmänt mysigt.
Denna söta människa ger mig verkligen glädje i vardagen, det var precis det som behövdes på en söndagsförmiddag i Januari! <3







Kommentarer
EN TJEJ I STORSTAN

Jaha ok, det var så du menade :)



Nej jag har faktiskt inte visat mina illustrationer mer än bloggen .. Såklart för de närmaste men ingen utställning eller så :)



/ En tjej i storstan

2009-01-21 @ 02:40:14
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/
tovelina

underbartunderbart <3

tack för att du finns!

2009-01-21 @ 10:52:08
URL: http://toveliina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0