You will be my star

Igår var den "omtalade" festen här i byn, och att dom hade dragit ihop folk, det var ingen tvekan om saken. Jag kände mig inte särskilt sugen från en början, utan gjorde fotografisk bild läxan och kollade en stund på let's dance tills jag hade kommit till den punkt då jag mest ville sitta hemma under min filt och inte visa mig, trött alltså.

Men sedan när dom visade att dom saknade mig, och verkligen bad mig komma kändes det bara fel att inte fara dit och kika, jag hade ju lovat, och det håller jag. Jag fräschade upp mig lite, så att iaf jag kände mig bekväm och gick sedan ned.
Jag kunde inte vara mera nykter under kvällen än vad jag var, men det var trevligt. Eftersom det var massor av nytt folk, som norsjö, lse och sådär som jag inte tidigare kände var det riktigt roligt att få prata med nytt folk, se nya ansikten och höra nya saker. Nytt är så otroligt skönt och välkomnade ibland, som igår.
Jag tog mig inte hem förens runt tre på natten, och ja, jag var nykter under hela min visit men jag hade oväntat trevligt med folket, och det var även kända ansikten där, som pontus. Som jag saknat så.



Kommentarer
EN TJEJ I STORSTAN

Ska tänka på det :)



/ En tjej i storstan

2009-01-24 @ 16:47:36
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0