You're in and you're out

Igår började jag den nya kursen som jag har valt, fotografisk bild A. Jag har haft lite problem med vad jag egentligen skulle vilja gå, för naturkunskap B lät lockande, med tanke på att det antagligen är ett ämne som skulle vara bra att ha i framtiden och kändes som att det skulle bli en intressant kurs. Men sen när jag började tänka efter insåg jag att engelska C redan håller på att ta upp all min tid i nuläget och eftersom naturkunskapen inte skulle bli ngt slappt ämne med lite läxor eller så ( vilket jag nu har fått bekräftat ) är jag glad över att jag valde ngt annat, för jag skulle verkligen inte ha tid, och inte orken för den delen heller.

Jag tror att fotografisk bild kommer bli riktigt roligt, intressant att få lära sig massor av nya saker som har med fotografiskt arbete att göra,så nu sitter jag och gör min första läxa. Där vi ska berätta vad vi har för relation till fotografering, som vilken erfarenhet vi har, vad vi gillar osv. Plus att fem bilder som vi själva har tagit ska in, och eftersom min dator mer eller mindre kraschat, hemska värld, så är nästan alla bilder borta. Hon lär ju få bilder på stenmans fika och promenader, eftersom det är de ändå jag har på datorn, men det är ju ungefär det alla egentligen vill ha sååå, ehehe.

Jag vandrade i Narina, ja, mer eller mindre.






Kommentarer
vicky

Åh! vad roligt. Den ville jag också gå men jag fick inte..

2009-01-23 @ 16:37:44
Jennifer

inte? :/

Jag kan gå den åt dig med (:

2009-01-23 @ 19:27:37
URL: http://oxx.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0