You're voice are on the radio

Gosh, jag har vaknat tidigt varje morgon den här helgen och det mina vänner måste jag ju säga är ganska ovanligt, för klockan åtta är vanligtvis inte min rätta tid på helgen men oj vad mkt mera värda saker man hinner med, det här ska jag göra till en vana, sa Jennifer och visste mkt väl att det bara är önskedrömmar. Morgontrött.com

Igårkväll hann jag arbeta igenom det mesta med engelskan, men det fortfarande en hel del ord som ska in innan min historia är inne. Tur säger jag bara att det är först inatt den ska in, då kan jag faktiskt ta en härlig promenad innan jag tar tag med arbetet, det kallas prioritera dumt.

I fredags var jag och Sofia och käkade lunch på folkan, och det är alltid så fruktansvärt gott. Salladsbordet där är ju som rena rama drömmen, det stället har jag aldrig lämnat  utan att vara proppmätt, haha.
Vi gick till optikern en snabbis och sen tillbringade jag resten av tiden på körksolan med andreas och fredrik. Gömde mig mest inomhus under dagen eftersom det var så frickin kallt ute, men sofias idé om att käka på folkan tog lätt priset, tack sötnos!



Kommentarer
EN TJEJ I STORSTAN

Åh tack sötis vad snäll du är :)



/ En tjej i storstan

2009-01-19 @ 19:06:17
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/
EN TJEJ I STORSTAN

" brukar du visa upp det du visat annat än bloggen? (: "



Är det jag som är trög eller vad menar du ? :D



/ En tjej i storstan

2009-01-19 @ 19:33:42
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/
Kan Dee - Drawings & Designs

Svar: Tusen tack vad glad jag blir!

2009-01-19 @ 21:10:14
URL: http://kandyart.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0