Behind

Det är nästan lite läskigt hur man vänjer sig vid att ha människor runt omkring sig. Inte ville jag sova själv igår när jag natten innan hade kunnat titta på Viktoria innan jag somnade? Eller dricka te själv på morgonen utan att kunna samtala med henne igen, det blir som en fin vana som man inte vill släppa.

Vi tog till vara på timmarna på bästa sätt - lunch på ett fik då det inte var så värst fint väder så filtarna åkte fram. ( nej nej jag hade inte med mig dom i väskan, cafeét stog med dom ).
Shoppade under dagen och på kvällen styrde vi stegen till en bar som hade stand up comics där ett antal komiker testade sina skämt inför publiken, och som jag skrattade!

Morgondagen innebar en god lunch vid ett mysigt uteställe ( bulgurtallrik med nektarinsallad -muhms! ) och på kvällen lämnade jag henne vid pendeln . Tänka sig att jag har kunnat träffa min fina vän här nere, det var veckans bästa ! puss









   

   


Kommentarer
Lillemor

Vad härligt ni har det, önskar jag också kunde ha varit där och ätit ute med Er.

2009-07-23 @ 18:22:38
URL: http://oxx.blogg.se/
Viktoria

Det var verkligen myiga dagar! PUSS

2009-07-25 @ 17:16:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0