Green things

Två veckor
och jag har inte skrivit ett skit.
Nej nej, ta det lugnt - jag har inte dött.
MEN det trodde jag på fullaste allvar att jag skulle göra när jag satte mig i insane.
Vad gav jag mig inpå? Hälften av mig ville skrika : SLÄPP AV MIG, JAG HAR GJORT ETT STORT MISSTAG! Vad som helst för att få av mig liksom ; hjälp jag ska föda! eller något i den stilen.
Men den andra hälften satt lugnt och stilla kvar ( läs blundade och försökte intala mig om hur glad jag skulle vara efteråt )
och följde bara med, och det var svin roligt! Läskigt, men roligt. 

Jag har haft besök av min fina vän Jenny från luleå och kört lite mera bil. Jag har självklart kollat upp det mysigaste nattcafeet som jag har planerat att bli stammis på, jag kan ju inte tappa stinget nu när inte stenmans finns till hands liksom. mehe
Och ikväll, ska vi fira ett födelsedagsbarn. Eller födelsedagsvuxen? låt oss säga att jag tänker då sjunga ja, må hon leva med full styrka i rösten oavsett om hon är ett barn eller en vuxen, Puss! 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0