Happy birthday to you

Vad är det för en dag ? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för olle fyller arton år idag, hurra hurra hurra!
Han blir arton,myndig och allting här i sthlm. Så jag har tänkt.

Jag kan fira honom på dem flesta visen eftersom stockholm är så otroligt stort, men jag tänker gå på en variant som är lite mer annorlunda. Jag vill att han ska få känna på hur det är att vara myndig i grund och botten och uppleva det på bästa sätt - i lekparken!

Och varför ?

Därför vi redan har tjuvstartat och testat dem bästa sakerna, det är lite som gröna lund  - man testar allt och inget och blir lika överraskad varenda gång!

Grattis !








Kommentarer
Merika

vars ligger den lekparken? Vad har jennifer för planer nu i höst? : )

2009-07-17 @ 23:03:14
URL: http://emmamerika.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0