In the club

Annelie har dragit sin kos en stund så just nu är det jag är som är husmora på fulltid.
Jag har redan skaffat mig massvis med pluspoäng till min "roll"

1. Jag har ätit en stadig frukost
2. Jag använde underlägg ( den var mest tillägnad dig annelie, är du inte lite stolt över mig ? )
3. Jag har diskat all disk som fanns.

Ser ni vad det skjuter iväg på pluspoängen ? Även fanns det är saker som jag vanligtvis gör så känner mig en gnutta duktig och hör mig själv sjunga " jag mot världen lalalla för alltid lalala" .

Justja.

Dina ägg är slut annelie.

Och chokladen också.




Kommentarer
Merika

du verkar trivas i stockholm:) eller tror jag fel?

2009-07-18 @ 15:03:57
URL: http://emmamerika.blogg.se/
Merika

:) Det finns mycket att se och göra i sthlm, saknar sthlm ganska mycket men det är ingen direkt stad man ska bo i. För man blir alldeles upp stressad. Det känns skönt och bra att jag har fått jobb men dock får jag jobba för lite men det lilla jag får/har jobbat är bättre än inget:) Vad har du för planer i höst?

2009-07-19 @ 00:18:19
URL: http://emmamerika.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0