Live today

Jag älskar att hitta på nya saker och på alla vis hålla mig sysselsatt. Så jag tittade upp vad det fanns för spännande att göra en söndagskväll .

Och vad kom jag fram till?

Jo, teater under eken . En giraff i fjällen som spelades på en liten scen nära en ek där massor av människor tog med sig filtar och liknande för att titta. Den var faktiskt bra och det var rätt så roligt eftersom dom enbart var två personer på scenen men spelade flera olika roller, dom var duktiga på att hålla den intressant även fast dem var få medverkande.

Vad säger vi om det här ?

LET´S DO IT AGAIN!

fast då ska jag ta med mig en egen filt, kanske inte får lika ont i rumpan då.







    



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0