Looking forward

Kvällen igår var en fikastund som blev till en helkväll i bromma med charlotta, fruktansvärt härligt! Det är en tjej som jag klickade med på direkten förra året och skrattade i mängder igår när jag träffade henne, jag älskar sådanna människor - lättsamma och som har ett  stort sinne för humor!

Jag älskar cafe 60, dels för att man kan sitta utomhus och dels för att dom gör allting själv och det är så fruktansvärt gott, bra service.....eller nej, vem försöker jag lura ? Det allra bästa med fiket är att allting är gjort i big size, stora tekoppar, STORA chokladbollar, biskvier som skulle räcka för ett helt fotbollslag, ungefär. Jag menar, hallå - här vill jag bo?

Samtal mellan mig och jessica på jobbet.

Jessica - Ja, dom gör ju allting så STORT!
Jag - Jag vet, har du sett biskvierna ?
Carro - men vaddå, allt stort ? ( en flicka som ej har varit där, jag menar, så LÄNGE, jag ska ta med henne dit, mehehe )
Jessica - jamen tänk dig att punschrullarna är så stora så man måste vara minst två stycken som ska dela på dem, man orkar dom ALDRIG själv!
 
Ja, till historien ville jag ju inte nämna att jag hade klämt i mig en egen dagen innan och inte alls skulle ha några problem med att trycka i mig en till, jag menar  - historien var ju nog bra som den var innan ? en sådan detalj skulle bara....förstöra.

Eller ja,

få mig att se ut som en litte nyttigare person kanske?

Nej, det skulle förstöra historien - helt klart!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0