Lifestyle

Men?! Hur kommer det sig att du vaknar så häär tidigt Jennifer?
Har du blivit en sån där stor flicka som alltid kommer att vakna i rätt tid och inte sova bort halva dagen?
Du har kanske fått in en bra dygnsrytm så att du alltid kommer att kliva upp när dom andra dödliga människorna slår upp ögonen?

Nej, jag har väckarklocka.

Och tacka gudarna för den, annars skulle jag inte ha vaknat förens vid mattid!

Jag övervägde att gå ner till parken`efter maten ( som var god !! ) men istället styrde vi stegen mot en liten mysig krog istället och satt ett par timmar in på natten och surrade. Jag konstaterade igårkväll att jag antagligen håller på att bli gammal, för igår blev jag astrött när klockan bara var barnet! ( mamma om du läser det här -jag menar inte dig. Du är bara en i gänget av dom ) Så kvällen slutade inte alls för sent vilket jag är glad för idag.

Till historien hör att jag vaknade upp utan röst idag, den sviker mig åt alla håll och kanter vilket jag inte alls kan förstå. Skriker jag verkligen så mycket att den skulle kunna försvinna, är jag verkligen högljudd?

eller nej vänta, ni som känner mig kan låta den frågan vara osvarad.

Resten kan få svara om ni vill

Bara ni säger nej förstås







   



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0