Regular

Vi åt på en restaurang igår kväll och avslutade kvällen med bruno, som jag hade förväntningar av, men  vilken sorts har jag ingen aning om men hursom blev jag besviken, eller inte så road. Men sen kan jag inte säga att jag alls har sett borat som är i liknande stil med den filmen så det kanske borde vara ett måste?  ELLER så handlar det om att halva puliken asgarvade genom heeeela filmen och jag inte riktigt kände att jag fick plats med mitt lilla skratt, lite ynket sådär.

Replik i filmen  - massor av skratt i salongen.
tystnad i filmen  - ännu mera ljud i salongen.
ungefär.
Men vad vet jag, den hade sina fina stunder den med.

Nu ska jag träffa en annan vän, samlinspunkten är nog allt stockholm även fast det är så långt ifrån oss.
Oss? ja alltså, vi vanliga dödliga människor, från vilhelmina typ.



Kommentarer
Madelene

Bor du eprmanent i el stockholmo eller?

2009-07-14 @ 18:07:21
URL: http://nusseliten.blogg.se/
Madelene

snygg felstavning där av "permanent".. :P

2009-07-14 @ 18:07:38
URL: http://nusseliten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0