Capital city dreams

Jag har landat i sthlm för fyra dagar sen men inte suttit vid datorn någonting, det är nästan som att sluta röka kanske, lite trögt till en början och sedan saknar man det inte alls.

Jag har tagit på mig alla jobb som jag kan få när annat folk är sjuka så nu har jag jobbat elva timmar i streck ett par dagar i rad, blivit sjuk på kuppen men även pratat med Kristian Luuk så allt är ju relativit om man så säger.

Nu önskar jag bara att de blir fint väder här nere så att jag kan sitta i parker och mysa.
Jag saknar alla i villis redan, har hållit mig liiite uppdaterad på den fronten, nog mycket så jag vet att raggen slits lika mycket och att det är fortfarande dansgalan som det pratas om, haha.

Puss alla söta vänner!



Kommentarer
Vicky

Det var så mysigt att prata lite med dig ikväll! PUSS

2009-06-11 @ 22:42:18
URL: http://teech.blogg.se/
MiniRockerIsakvanhalen

Vi är på väg till peacenlove och kalasar gärnet å vore kul att rocka löööööööööööösssssssss!!**

banga inte från oss för då jäklar1 :)

+



2009-06-13 @ 06:30:00
J

Du anar inte hur glad jag blev över att prata med dig efter så lång tid, puss på dig!

2009-06-13 @ 17:43:12
URL: http://oxx.blogg,se
J

Jag har försökt och försööökt att lista ut vem MiniRockerIsakvanhalen är, men icket - jag kommer ingen vart. Det blir ju nästan som en blinddejt nästan såå..jag är på!

2009-06-13 @ 17:44:27
URL: http://oxx.blogg,se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0