In and out

Igår kväll efter middagen gick jag en sväng och styrde stegen mot en butik och inhandlade cosmopolitan och en godispåse och ställde mig i kön, och jag antar , rätt starkt, att det var just för sakens skull att köpa en tidning och något socker eftersom att gjorde det, för varför i allsin dar skulle jag leta efter en sådan tidning ?

När jag är framme i kön, jag slänger upp tidningen
 Butikskillen  - var det allt ?
J - jajamensan, det var det.
Butikskillen - jaha....så nu ska du sitta hemma själv och äta hela kvällen?

VAH ? Vad får dig att tro att JAG ska sitta hemma SJÄLV en lördag kväll? bara för att klockan är elva på kvällen och jag handlar en godispåse , NEJ vet du vad! Det väntar ett helt sällskap på mig där hemma som enbart suktade efter den nyaste shoppintipsen och gott och blandat!

...

eller så har du rätt. Jag ska vara själv ikväll.



Kommentarer
Jenny

haha, söööt!

2009-06-26 @ 14:11:10
URL: http://jennybennyjenny.blogspot.com
Johanna

hahaha, så jäkla fult att han la en sån kommentar. borde inte han kunna förlora jobbet för de, typ.

2009-07-16 @ 12:48:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0