One hour later

Nattbio igårkväll och vi såg baksmällan, det kändes som en film jag bara inte kunde missa.
Har aldrig varit med om en publik som har varit så högljudd av sig, satt på fel platser så dem var tvugna att byta mitt i allt och var allmänt störiga, en förklaring kan förstås vara alkohol lukten som störtade ut från dem, vad vet jag.

Kändis nummer 2 var bengt magnusson när jag demade i en butik mitt i stan. Jag hade tänkt att säga ; extra pris för kändisar, men det kändes inte rättvist mot honom, så jag stirrade bara väldigt "osynligt", mohaha.

Jag är ledig hela helgen, sing hallelujah!


Kommentarer
Johanna

Var filmen sevärd annars då? Jag funderar på att se den :)

2009-06-13 @ 22:16:27
URL: http://dearcorrina.blogspot.com
Johanna

den där länken är inte min! den råka bara komma dit av misstag:p

2009-06-13 @ 22:17:23
J

ja, absolut att du ska göra det! Den var riktigt rolig, mycket så den dög att se iaf! (:

hahah, det är evelinas adress du fick med som länk, läskigt! :p

2009-06-15 @ 11:26:43
URL: http://oxx.blogg,se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0