Play her song

Jag hade planer att fara till dalarna över midsommar men allting ändrades så istället tillbringade jag kvällen hemma hos moa med ett trevligt sällskap. Tre regeln bräckte vi rejält, så inatt ska jag ta igen så pass mycket sömn som jag kan. Men samtidigt, sömn är kanske lite överskattat - det tar vi sen helt enkelt! haha

Det var så otroligt mysigt att kunna spendera midsommar med mina fina vän i sthlm, men dåligt nog tog jag inte ett enda kort under kvällen, skärpning Jennifer! Hela helgen kommer jag att vara själv för att olle har tagit tåget mot de norrländska trakterna igen, så nu är det ganska ensamt i lägenheten om kvällen. Men en mysig middag med Annelie och sällskap passade fint, jag stortrivs verkligen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0