When you walk

Igår dog min kamera mitt i stenmans fikat, så resten av kvällen är bara ett rent minne. Det var brännbollsturnering på kvällen för alla treor och efteråt for vi till Elin och grillade lite marshsmallows och korv. Kvällen avslutades vid hängbron med ett antal andra studenter.

Min kväll avslutades som ett skämt. Kvällen slutade lite tidigare än anat och idag har jag inte mått annat än skit, vilket jag har mig själv för att skylla för. Det gick inte vidarns snett men så det räckte till gott och väl, tack  och tur för mig att jag har en del fina vänner som hjälpte mig på kvällskvisten, att komma hem till sängen var nog faktiskt det bästa för mig.

Ikväll blir det en lugn kväll.

Det svaret gillade min mage.

Eller nej, det svaret älskade min lever.









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0