Why return home?

Morgonstund har guld i mun, för idag är jag fortfarande ledig och det är en av dem första dagarna det faktiskt är sol i sthlm sen jag kom hit! Antingen tar jag med mig tidningen jag köpte igår och sätter mig på innergården eller kollar upp vad det finns att titta på i staden idag.

Jag har insett vad hemskt det skulle vara om jag bodde i en stad 24/7, då skulle jag underhålla mig med saker hela nätterna och dagarna lång och ha zero kronor kvar på kontot efter bara några dagar. och varför? enbart därför att jag älskar att vara på platser där det händer saker hela tiden!

så jag säger bara ; bye bye mitt rosmönstriga paraply , idag ska jag spendera en hel dag utan dig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0