Baby, don't go

Nu är det bortgjort, finito, ett avslutat kapitel i mitt liv.

Föreställningen och projekarbetet alltså. Det känns så bra att slippa bära den tunga bördan på axlarna som det faktiskt medgav, nu återstår bara projektrapporten , hallelujah. Det var en toppen kväll i fredags, det kom mycket mera folk än vad jag kunde tro och danserna gick bra, ingen tabbade sig ( som jag har en förmåga att göra ibland, haha ) och vi fick positiva kommentarer och berömmelse.
Jag började fälla en liten tår när det var så många smickrande och varma ord som jag fick höra av olika personer, och Disa som hade köpt blommor på det - vilken glädje!

Jag är så glad över alla som har ställt upp och hjälpt oss, utan dom hade det inte blivit någon föreställning överhuvudtaget. Den härligaste tanken av dom alla var ändå; att vi är ensamma om produktionen. Vi har inte fått någon speciell hjälp annars, utan det är vi som har koreograferat danserna, bildspelet, filmerna, satt ljus. Ja sådant som gör en extra glad när det fungerar utan större fel. Tack allt folk för era fina kommentarer, det gjorde verkligen min kväll!







Kommentarer
Erika

Klart du får sno en bild! Länka gärna till min blogg :)Ni var superduktiga på dansföreställningen :) Kram

2009-03-16 @ 22:39:19
URL: http://erikalindblad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0