Bigger than Jesus

Idag var det aktivitetsdag och jag tog med mig mina egna skidor och satte av på skidspåret i Vilhelmina. Det var riktigt härligt att åka skidor, även fast det började snöa och halsen blev lite kallare än vanligt innan slutet, men det var en härlig start på en torsdags morgon ändå.

Vi raggade en stund, jag och Johanna, och sen var jag på en föreläsning i TVÅ timmar. Det handlade om "mäns våld mot kvinnor". Det var  väldigt intressant, men till det hör förstås att det finns ingen chans i världen att man orkar ha fokus i två timmar i streck. Vi fick en paus till vårt förfogande, min bästa paus i veckan.

Idag kände jag mig förövrigt som en turist i sthlm.. Jag hade aldrig åkt 9 km spåret innan så det var som en liten utmaning.

Det har gått fyra timmar nu, borde vi ringa polisen? Det ska inte ta så lång tid att åka 9 km, inte ens för Jennifer. Hon kan väl inte ha tagit fel spår och är på 22 mils spåret, då kommer hon aldrig fram innan det är mörkt. Har hört att det är mycket lodjur runt det området, och arga gubbar som inte fått någon middag. Låt oss hoppas att hon har tittat lite på robinson, då kanske det finns lite hopp.

Det är oförklarligt varför det finns arga gubbar runt spåret, och det högsta som finns är 9 km. 9, 22? samma sak.










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0