Catch the plane

Jag sa att jag skulle berätta lite om dagarna när vi var i Umeå, och det var nämligen så att vi fick chansen att fara till Universitetet och kolla hur det såg ut och även lyssna på olika pass med kurserna som finns där. Jag hann gå på tre pass totalt och även äta en supergod lunch,utropstecken utropstecken. Det är inte riktigt som i Vilhelmina, där åt man verkligen för att det var gott, inte för att försöka bli mätt och klara dagen.
Jag fick med mig ett par andra brudar som också skulle kolla på idrottsrelaterande programmen och sedan följdes jag och sandra åts på dem passen som var kvar.

Först kände jag mest mig som en tursist, med kartor och stora grupper som mest såg förvirrade ut men efter en stund hittade man faktiskt tid man skulle, och det flöt på. Det första problemet var kanske att vi inte riktigt förstod vad H stod för på våran karta,men efter en stund insåg vi att det betydde hörsal, duktigt.

Det var en bra dag ,lyssna på rätt så intressanta pass och kolla på alla snygga killar, haha. Jag hade med mig ett riktigt trevligt gäng hela dagen igenom och vi hann även fika på eftermiddagen, god caffe latté. Sushi och springa runt på stan stod även på schemat för oss.


















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0