Dance with somebody

Idag var tanken att en fin vän skulle komma till mig,men andra saker kom ivägen och det blev lite missförstånd så vi får skjuta fram det en stund till innan det bär av, men ändå  -  det kanske kan vara fint på ett sätt för då kommer vi verkligen att ta tillvara på tiden nästa gången vi träffas, eftersom saknaden är så stor. Jag pratar bara för min del, men det är fasligt längesedan nu, läskigt längesedan.

Vi tog med oss en av hundarna ( Engla ) på skoterturen idag, och hon trivdes rätt så bra när vi åkte skoter faktiskt, var inte lika rädd som jag trodde att hon skulle vara. Men eftersom jag skulle hålla lite extra koll körde jag bakom, ett sött skotertåg alltså, haha! När jag kom hem slocknade jag en stund på soffan, man blir så otroligt trött av att vara ute i luften en hel dag, och jag är oftast röd om kinderna hela kvällen lång också, vi låtsas att det är lite överdrivet med rouge eller något, det går säkert alla på.

Dessutom for jag och Jasmine och handlade på affärn i Latikberg, och hör och häpna - det var tio bilar utanför! Jag kan skratta så gott när man kan överraskas över hur mycket folk det kan vara på en affär. Det framhäver verkligen hur litet det är, tio stycken bilar , det är som rena rama stormarknaden för oss.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0