First episode

Jag missade första biten av robinson eftersom att vi hade besök här i huset, fint och trevligt besök som jag absolut inte ville lämna för ett tv program. Och sedan kom rutinerna, eller kanske nyfikenheten mera bestämt, att följa robinson 09.
Jag läste i tidningen i torsdags att paradiset som förut hade funnits i robinson nu hade bytts ut mot ett träsk, och av den sista biten av programmet att döma var det precis så det var, ett stort, skönt, mysigt, kärleksfullt träsk. Varsågod.

Jag tror bestämt att jag ska flyga dit och sätta dit skylten som vi hittade på skulpturparken i Umeå, då hade dom allt blivit glada. Lite stämning i gruppen liksom. Och jag skulle säkert vara deras hjälte för en dag, eller två. Imun vid utröstningen och allt. Då behövs inga pakter inte. Man måste tänka smart.

Ja, om jag nu hade närvarat i programmet på riktigt vill säga.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0