Get stupid, don't stop me.

Jag har köpt en ny hjälm, men om jag inte visste bättre skulle jag tro att det gladde takhira mera än vad det gjorde för mig, kan även kallas - ny sovplats.

Idag när vi var som sagt på den oerhört stora affären hade vi en hel del på listan som vi skulle inhandla, men enligt Jasmine saknades det något.

J - Kan vi inte köpa sånt där äpple?
Jag - Äpple? Vad då för äpple?
J - Men som du köpte sist, ett sånt där.....åh, ja PANGäpple?
Jag- .......Granatäpple?

Jag tycker det var en fin förklaring och beskrivning på ett granatäpple, det är inte lätt när det är svårt. Inget granatäpple blev dock inhandlat, eftersom den oerhört stora affären inte hade något. Om vi bortser den biten är det en rätt så cool affär, ungefär som Coop, utan granatäpplen förstås.









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0