Is it for real?

Om man inte har ngt bättre för sig på lördagskvällarna är det lätt att man följer melodifestivalen, iaf för min del. Och jag måste ärligt säga att jag tycker det var mest dåliga låtar som spelades igår, och för den delen gick vidare.
Snälla, Snälla kan jag inte på ngt  vis förstå hur hon kunde gå vidare? Men det var tydligen inte det som resten av svenska folket ville, så jag känner mig rätt ensam om den punkten, haha.

Sedan tycker jag att den där Higher med starpilots lät fruktansvärt likt någon annan låt jag har hört förut, jag kan inte riktigt sätta foten på vars ifrån den lät bekant, men antingen har jag blivit crazy och inbillar mig saker eller så finns det ngt liknande exemplar någonannanstans, am I wrong?
 
Jag tror jag ska ställa upp med en egen låt nästa år som ska lyda;
Dumma, Dumma! Kom tillbaka till mig, för jag behöver dig!
( och självklart stå i en vit klänning, med ett par höga färggranna stövlar, det gör det hela lite extra coolt)

Och då kan folk undra lika mkt som jag gjorde om starpilots låten, den lät bekant, har jag hört den förut?



Kommentarer
Stina

Jag tyckte också att jag kände igen den!!Då var det inte vara jag som var dum.;)

2009-03-08 @ 19:37:43
URL: http://stinapina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0