Look out

Ibland får min farmor och farfar problem med datorn och det är då dom ringer mig. Jag måste väl medge att jag kan en del om datorer eftersom jag kan tycka det är lite smått intressant, men långt ifrån någon man ska förlita allt på, haha.
Ikväll ringde dom och bad om hjälp, och jag satt där och klurade, och jag menar - finns det ngt bättre sätt att stärka självkänslan än att fixa datorn hos dom? NEJ.

Nu handlar det kanske inte om så väldigt avancerade saker, men eftersom dom lyfter upp mig till skyn eftersom dom är så imponerad av det arbete jag nyss har utfört, kan jag låtsas att se ut som en stjärna!  Så jag kan alltså låtsas verka jätte smart för en liten stund, dom är glada, jag är glad , kort sagt - det gynnar alla! hahah, dagens goda gärning, ungefär.

( Men vem är det som sitter där hos de äldre paret och hjälper till? Är det Jennifer måntro? Jodå, som vanligt försöker hon passa på att njuta av stunden eftersom hon vet att hon kan så länge ingen annan märker vad hon egentligen håller på med.

Nej farfar, det är faktiskt inte så svårt, det var bara kabeln som inte var isatt. Tycker du att jag var duktig? Av dom bästa du har sett? Fika som tack? Ja vad ska jag säga, jag försöker farfar, jag försöker)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0