Reflections

Imorgon drar vi till Umeå och kollar på Universitet och allt som dom har att erbjuda. Det är inte ett måste men det känns bra att ta tillfället i akt och kolla upp vad det finns för något, och se hur det ser ut, det ska vara stort har jag hört. Må hända att jag redan har gått vilse på universitets området en gång i mitt liv, men det förtäljer inte historien, det är mest pinsamt.

Men, förövrigt slipper vi att åka med bussen hem på kvällen eftersom att hela ( nästan) klassen ska stanna kvar till på torsdagen och ha det som en liten studiedag eller vad man ska säga. Nutida konst är en kurs som vi går, och våran lärare gav som förslag att vi skulle fara till Umeå och kolla på lite konst, och sedan efteråt göra ett arbete om det, såklart. Jag tycker det känns som en rätt skön idé, komma bort från Vilhelmina och faktiskt kolla på lite konst som finns i ume, jag är rätt dålig på den fronten.

Kaffepaus.


Kommentarer
Andrea

Ni borde komma på Nolia om ni har tid över på torsdag, och spana in våran monter ;)

2009-03-17 @ 20:03:40
URL: http://andreeal.blogg.se/
Erika

Jaa jag hade verkligen jätte trevligt, blev nästan för mkt av det roliga eftersom jag skulle upp och jobba dagen efter :) Sjdå?

2009-03-17 @ 22:10:46
URL: http://erikalindblad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0