Strike me down

Engelska redovisningen som jag hade imorse vill jag helst bara glömma. Det gick inte åt skogen, men den gick heller inte för delen någonstans dit jag ville. Jag gillar inte att jag blir så uppstressad över saker och inte kan hålla rätt fokus, utan pratar om strunt istället för att jag egentligen har tappat bort mig. Vi blickar framåt istället.

Dansen gick mycket bättre, det var så roligt att vara lärare till min klass och testa alla koreografier jag hade kommit på. Alla i klassen är en sådan uppskattande klass, jag ser verkligen att dem försöker för min skull, och hjälper mig så mycket som möjligt med min uppgift. Där är det bara roligt att testa nya svårighetsgrader och saker. Dem gillade låten jag hade valt vilket kändes toppen, det kanske inte blev en uppföljare till flashdance, det tar vi senare.



Kommentarer
Andrea

Jag tycker du var jätteduktig! :)

2009-03-25 @ 08:38:20
URL: http://andreeal.blogg.se/
Jennifer

Meen, TACK vad snäll du är! då får jag lita på dig (:

2009-03-25 @ 10:42:01
URL: http://oxx.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0