They keep talking about the good things

Det var längesedan min helg kändes så fruktansvärt lång som denna, det kan bero lite grann på att jag nästan inte alls har suttit vid datorn så mycket. Nej, det lät för hemkst.
Det är egentligen därför att jag verkligen har tagit tiden för nyttiga saker, som att ta hand om mig själv och njuta i högsta grad. Sådärja, det lät bättre.

Faktiskt, i fredags var planen att jag skulle hämta mamma från flyget ( hon har varit borta i sthlm i en heeel vecka, som jag har saknat henne! ) efter att jag hade ätit tacobuffé på stenmans. Det blev lite ändringar och jag for direkt hem utan att plocka upp mamma vid flyget, MEN delen med buffén genomfördes ändå, och det var det bästa på länge.
Mysigast sällskap gör allting så fasligt bra!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0