Moment of truth

Nu är det inte så fasligt länge kvar innan föreställningen är, och eftersom några var osäkra på när den skulle vara är det lika bra att skriva det en gång för mycket helt enkelt, så att vi förhoppningsvis får lite folk, haha!
Jag visar hellre den ursnygga affischen som vi har, så ni kan njuta lite samtidigt som ni observerar datumet (:

Jag fick en chock igår när Hannah utan förvarning kom hem till byn, vilket gladde mig till stor del undertiden som min läxhög skrek tvärtemot. Hela eftermiddagen har spenderats med henne, och det är som alla andra gånger ; som att vi träffades igår! Vi har alltid så mycket att ta igen, på sådan kort tid. Ingen film blev av, för pratet tog över, mysigt prat och behövligt prat.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0