Where do I stand?

Det var längesedan jag faktiskt somnade framför tvn på kvällen, vilket jag inte kan förstå att jag har lyckas undankomma tidigare? det var något av det härligaste jag gjort på länge.

Jag och Jasmine var och handlade lite på affären en mil härifrån, och vi stötte på en trevlig kvinna från våran byn och jag berättade att vi skulle storshoppa lite, vilket hon tycka var lite underligt eftersom vi stod i Latikberg. Jag förstår hennes poäng, men så roligt det är att låtsas lite ibland.

Jag ska berätta om dom senaste dagarna i Umeå lite senare eftersom solen gått i moln, typiskt, så istället för att gå ut som planerat ska jag göra mig en kopp te och plugga vidare, helgens bedrifter.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0