Breath you in

Jag har precis släppt ut kaninen så att han kan vara ute i solen, vilket han har varit i ett par dagar nu, vilket känns otroligt. Det är några dagar in på maj och man har hunnit med att göra så många  "somriga aktiviteter " utomhus redan, som att ställa ut utemöblerna i solen, då känns det verkligen som att sommaren är på väg.

Eftersom den här dagen kommer bestå i att beta av massvis med läxa som ligger och tunger på axlarna ville jag få lite luft innan jag satte mig framför datorn så här fruktansvärt tidigt på morgonen, och vad jag fick jag då se? Tussilago!
Släng dig i väggen sthlm med eran heta värme, vi har då fått tussilagon hit upp, det är nästan samma sak som att kunna sitta på balkongen i bikini och steka, ellerr?



Kommentarer
Merika

Jag tror det inte går jämföra tussilagon med värme. Men däremot kan man jämför att vi kan ligga halvnaken och sola utan att behöva bry sig;) haha.

2009-05-03 @ 12:04:08
URL: http://emmamerika.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0